Ahoj,

Volám sa Nio a narodil som sa 18.7.2006 vo Valašskom Meziřičí. Som gordon seter, alebo ak chcete škótsky seter a prvé kroky som urobil na nádhernej obrovskej zelenej záhrade. Moja Dadka sa bola na mňa pozrieť už keď som mal 2 týždne....pamätám si len jej vôňu, lebo som ešte nevedel otvoriť oči. Vôbec sa mi nepáčilo keď ma zobrala od mamy, tak som na ňu začal vrčal. No ona namiesto toho aby sa zľakla, sa smiala.....to nechápem. Potom prišla až o mesiac, skoro som sa na ňu nepamätal. Vlastne som ani nevedel či budem jej, pretože mi vážne konkuroval brácho Nor. Stále za ňou lozil a hádzal smutné pohľady. Ja som sa len prizeral, ako to dopadne a keď ma to potom omrzelo, išiel som robiť vylomeniny so segrou Niky. Možno aj preto si nakoniec predsa len vybrala mňa. No zase úplne všetko som na náhodu nechať nemohol. Keď všetci moji súrodenci zaspali, ja som sa ju vybral hľadať a našiel som ju sedieť pri ohni a usmievať sa. No...a odvtedy sme stále spolu.